Πέμπτη, 29 Μαΐου 2014

Inch worm: Μια άσκηση για δυνατό και λειτουργικό σώμα







Η άσκηση  Inch worm  τονώνει τους μυς και την κινητικότητα  όλου του σώματος ενεργοποιώντας ταυτόχρονα όλους τους μύες.  Μιμείται την κίνηση του σκουληκιού  και από εκεί προκύπτει  η ονομασία της.


Υπάρχουν δυο παραλλαγές:


Από όρθια θέση, κάντε κάμψη κορμού τοποθετώντας τις παλάμες σας μπροστά από τα πέλματα και όσο πιο κοντά μπορείτε σε αυτά με πόδια τεντωμένα ή ελαφρώς λυγισμένα εαν δεν είναι εφικτό. Περπατήστε με τα χέρια μέχρι το σημείο που ευθυγραμμίζεται ο κορμός σας με τις παλάμες να βρίσκονται κάθετα στο ύψος των ώμων. Εκτελέστε push ups, επιστρέψτε στην αρχική σας θέση με τον ίδιο τρόπο.
Μια άλλη εκτέλεση της άσκησης είναι χωρίς push ups, συνεχίζοντας το περπάτημα με τα χέρια όσο πιο μακριά μπορείτε διατηρώντας τον κορμό σας σε ευθεία και τη λεκάνη σας σταθεροποιημένη.


Την άσκηση αυτή μπορείτε να την συμπεριλάβετε στο πρόγραμμα προπόνησή σας κατά την προθέρμανση αλλά και στο κύριο μέρος, μιας και θεωρείται μια από τις καλύτερες ασκήσεις  χρησιμοποιώντας μόνο  το βάρος του σώματός σας.

My Services:https://andreasoustas.wordpress.com/

0 σχόλια: