Ad

Πώς να ξεμπλοκάρω το μεταβολισμό μου | FITSOM O.C.

Γυμναστήριο Πύργος Ηλείας. To FITSOM O.C. έχει δικό του site!

Απαντάμε σε 10 απορίες που έχετε όσον αφορά τη διατροφή σας και τη γυμναστική σας❗ 🔥Πώς καίμε λίπος και πολλά άλλα🔥 Εγγραφείτε στο κανάλι ώστε να ενημερώνεστε για ασκήσεις δραστηριότητες και άλλα πολλά!
Γυμναστική στο σπίτι!! 1.Cross Training - Κυκλική Προπόνηση Μέτριας Έντασης 2.High Intensity Interval Training - Υψηλής ΄Έντασης διαλειμματική Προπόνηση - Απώλεια Λίπους - Μυϊκή Ενδυνάμωση 3.Αποκατάσταση Τραυματισμών & Παθήσεων - Γόνατο, Μέση , Ώμος / Κύφωση , Σκολίωση / Διαβήτη Ακολουθήστε μας στα media Instagram ► http://bit.ly/2P0YLkx Facebook ► http://bit.ly/2whKh9g Stay Fit.

Δημοσίευση σχολίου

8 Σχόλια

  1. .
    (κανένα θέμα)

    Κική Ματέρη
    προς info
    πριν από 1 λεπτόΛεπτομέρειες
    Θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση. Εγώ έχω υπερευλυγισια και υπερκινητικότητα των αρθρώσεων με εξαρθρώσεις. Ορθοπεδικός μου σύστησε να πάρω σκέτο msm .Στα φαρμακεία κυκλοφορούν σκευάσματα με χονδροετινη και υαλουρινικο που είναι ακατάλληλα για μένα . Προς στιγμήν κάνω ήπια άσκηση 3 με 4 χιλιόμετρα την ημέρα με στόχο τα 6 χιλιόμετρα γρήγορο βάδην . Έχω απαγορευτικό από τους φυσικοθεραπευτές μου να μπω σε αίθουσα γυμναστηρίου εάν δεν κατακτήσω αρχικά αυτόν τον στόχο . Είναι κατάλληλο το προϊόν msm που διαθετεται στα site με συμπληρώματα διατροφής για αθλητές ; (Ήμουν αθλήτρια της ενόργανης γυμναστικής,δοκος ισσοροπιας χωρίς τρομερές επιδόσεις αλλά τα πηγαινα καλουτσικα)
    Γνωρίζετε μηπως msm έχει αλληλεπιδράσεις με αγχολυτικά και αντιεπιληπτικα και αντιψυχωτικα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επίσης θα ήθελα να ρωτησω με τι τρόπο φέρνεις σε επικοινωνία φυσικοθεραπευτές,ορθοπεδικους και γυμναστές . Από τους φυσικοθεραπευτές έχω απογορευτικο να μπω σε αίθουσα γυμναστηρίου εάν δεν κατακτήσω τα 6 χιλιόμετρα ημερησίως γρήγορου βάδην και παράλληλα ορθοπεδικός μου σύστησε μυϊκή ενδυνάμωση λόγω των " χαλαρών αρθρώσεων" . Ζητάω από την ορθοπεδικό συνταγογραφημενες ασκήσεις και τις δίνω σε γυμναστήριο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επίσης για όσους ακολουθούν υγιεινό τρόπο ζωής,φαινεται αντιφατικό πολλές φορές κάποιος ανάμεσα τους να χρησιμοποιεί φάρμακα. Ειδικά το είδος φαρμάκων που χορηγούνται σε μένα . Ναι έχουν συνταγή ναρκωτικών. Δεν είμαι όμως ναρκωμανής. Σε μία περίοδο έπαιρνα και υγρά παυσίπονα έπειτα απο ένα επεισόδιο παράλυσης που υπέστη για μερικά λεπτά . Δεν είμαι φυγοπονη . Με τα φάρμακα π ηρα κιλά ,παρόλα αυτά δεν είμαι ο άνθρωπος δίχως μέτρο . Δέκα ερωτήσεις δεν θα σας γράψω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παίρνω κάποια αντιεπιληπτικα που χρησιμοποιούνται και για νευροπαθητικους πόνους ,για την προφύλαξη της υγείας των νεύρων και για διαταραχές άγχους. Αγχολυτικά δεν παίρνω μόνιμα ,αλλά περιστασιακά...ως συνήθως όταν έχω άσχημες μέρες μαζί με αντιφλεγμονώδη αναλγητικά. Παίρνω και δέκα mg airipiprazole που χορηγηται ως συνήθως στην σχιζοφρένεια . Τώρα έχω ξεκινήσει διατροφή. Επίσης έιχα απώλεια ύψους σχεδόν οχτω εκατοστών και η ορθοπεδικός μου σύστησε ασκήσεις ορθοσωμικης . Κάνω κάθε πρωί μόνη μου ασκησεις και ήδη έχω ανακτήσει τρία εκατοστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επίσης με το καθημερινό περπάτημα νιώθω πολύ καλύτερα. Θα αυξησω τα χιλιόμετρα και μετέπειτα σιγά σιγά την ταχύτητα. Τα πρωινά παρουσιάζω δυσκαμψία ( για τα δικά μου δεδομένα) με πονο κάνω διατάσεις,επισης με βοηθάει πολύ στην τακτοποίηση των σπονδύλων η εξης άσκηση στροφή του άνω κορμού προς τα δεξιά και με λυγισμένο γόνατο ,γονάτια προς τα αριστερά και το αντίθετο κάνει ένα θόρυβο η μέση μου και ξεμπλοκαρω . Στην παρούσα φάση νομίζω ότι εγώ ξέρω καλύτερα τι χρειάζεται το σώμα μου . Έχω απίστευτη υπομονή θα καταφέρω πολλά . Από τα τέσσερα μου χρόνια παθαινα μονίμως εξαρθρώσεις στα δάχτυλα με μιάμιση ώρα ενόργανη γυμναστική τέσσερεις φορές την εβδομάδα κατάφερα να παίζω βόλευ σε κανονική ομάδα . Τα κοριτσάκια στο γυμναστήριο με βλέπαν σαν κάτι περίεργο έκανα πάντα παραπάνω γυμναστική από τα υπόλοιπα παιδιά,κοιλιακους ραχοιαιους εσπρωχνα τοίχους ήμουν το μόνο μικρό παιδί που χρησιμοποιούσε τον διάδρομο και κάποια άλλα μηχανήματα. Έγινα και το καρότο μίας και τα ανοίγματα μου είναι πολύ καλά . Το θέμα είναι ότι λειτουργω με άξονα την λογική . Ακόμα όταν γυμνάζομαι σκέφτομαι την ατομική μου βελτίωση με ρεαλιστικούς στόχους την κάθε φορά. Θα ακουστεί καπως αλλά σαν κίνητρο το πρόβλημα υγείας μου δεν με βοηθάει ,με βοηθάει σαν μέτρο . Κουραστηκα,ποναω δεν τα εξεφραζα σαν παιδί . Όσον αφορά την εικόνα ενός ανθρώπου με σωματικό πόνο ,πολλές φορές από κάποιους εκλαμβάνεται ως θυμός . Όπως καταλαβαίνετε μπορεί να έχω μία αθλητική βάση ,αλλά δεν ήταν και πολύ ωραία χρόνια. Υπήρχε τόσο μοναξιά. Φταιω και εγώ δεν μιλαγα ποτέ τα μαρτύρια δεν ξέρω ποιανού αγίου πέρασα από την προπονήτρια για να διαμαρτηρηθω ,αλλά άδικος ο κόπος της αχνά δεν έβγαζα . Είδε αποειδε η καημένη με παράτησε στην ησυχία μου στην μεγάλη δοκό . Εκεί στην γωνιτσα μου ... Έχω κάνει πρόοδο με την βοήθεια ψυχιάτρων ψυχολόγων ,μιλάω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eπισης είναι λάθος,και έχω πέσει σε αυτό το τρυπάκι ,το να θεωρούμε γυμναστική κάποιου είδους αγγαρείες . Κάποια στιγμή θα συνηδητοποιησετε ότι όλοι θα σας στέλνουν για εξωτερικές δουλειές,πανε να μου πληρώσεις την ΔΕΗ ξαφνικά θα γίνεται το παιδί για όλες τις δουλειές. Αρχικά θα είστε ευτυχείς ότι κινήστε ,δεν είναι άθληση . Καλύτερα να πάτε στην δουλειά με το λεωφορείο ,και να κάνετε μία ώρα σωστή γυμναστική στο γυμναστήριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλησπέρα σας Κ.Ματέρη,
    Χρόνια πολλά με υγεία.
    Είδαμε τα σχόλια σας και θα τα μεταφέρουμε.Ωστόσο , για ό,τι απορίες έχετε επικοινωνήστε με το FITSOM OC.
    FB:https://m.facebook.com/FitsomOustasChristos/
    Instagram:https://www.instagram.com/fitsom_oc/
    Youtube Channel:https://m.youtube.com/c/FitsomOustasChristos

    ΑπάντησηΔιαγραφή