Κυριακή, 20 Ιουλίου 2014

Οι πιο δυναμικές ασκήσεις κοιλιακών με μπάλα

Εκτός από τα  κλασσικά ροκανίσματα που μπορείτε να εκτελέσετε  για την ενδυνάμωση των κοιλιακών σας με τη βοήθεια της μπάλας(fitball/swiss ball) , σας προτείνουμε και τις παρακάτω ασκήσεις για να εμπλουτίσετε το ασκησιολόγιό σας:


  1. Τοποθετείστε τα χέρια σας στο έδαφος τεντωμένα. Στηρίξτε τα πόδια σας επάνω στη μπάλα και ευθυγραμμίστε τον κορμό σας. Λυγίστε τα γόνατά σας οδηγώντας  τα προς το στήθος. Επιστρέψτε στη αρχική σας θέση.






2. Διατηρήστε την αρχική σας θέση με τεντωμένα χέρια στο έδαφος και τα πόδια επάνω στη μπάλα. Ευθυγραμμίστε τον κορμό σας και δώστε ώθηση στο σώμα σας προς τα πάνω κάνοντας άρση λεκάνης χωρίς να λυγίσετε τα γόνατα. Επιστρέψτε στην αρχική σας θέση.
 http://www.fitnesspulse.gr/

My Services:https://andreasoustas.wordpress.com/

0 σχόλια: