Δευτέρα, 19 Μαΐου 2014

Κοιλιακοί σε μονόζυγο για τέλεια αποτελέσματα.


Οι ασκήσεις κοιλιακών στο μονόζυγο θεωρούνται απ' τις καλύτερες  δυναμικές  ασκήσεις για τους κοιλιακούς σας. Στις ασκήσεις που ακολουθούν τα χέρια σας θα πρέπει να είναι λίγο πιο ανοιχτά από το άνοιγμα των ώμων σας και κατά την εκκίνηση το σώμα σας θα πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένο χωρίς να ταλαντεύεται. Δώστε έμφαση στην ενεργοποίηση των κοιλιακών σας μεμονωμένα, κατά την εκτέλεση των ασκήσεων.

abs


1. Εξάρτηση απ' το μονόζυγο και άρση ποδιών με λυγισμένα γόνατα.
Σε αυτή την άσκηση προσπαθήστε να φέρετε τα γόνατά σας μέχρι το ύψος του στήθους.



2. Εξάρτηση απ' το μονόζυγο και άρση ποδιών με τεντωμένα γόνατα.
Ξεκινήστε την άσκηση φέρνοντας τα πόδια μέχρι το σημείο που σχηματίζετε ορθή γωνία και προοδευτικά φέρτε τα πόδια σας ακόμα πιο ψηλά.



3. Εξάρτηση απ' το μονόζυγο και άρση ποδιών με λυγισμένα γόνατα και ταυτόχρονη στροφή της λεκάνης.
Λυγίστε τα γόνατά σας φέρνοντάς τα όσο πιο ψηλά μπορείτε,  κάνοντας παράλληλα στροφή λεκάνης .


My Services:https://andreasoustas.wordpress.com/

0 σχόλια: