Πέμπτη, 22 Μαΐου 2014

Κάψτε λίπος με kettle bells.


Οι ασκήσεις με kettle bells είναι ένας απ’τους καλύτερους τρόπους να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας με έναν μεγάλο αριθμό πολυαρθρικών και συνδυαστικών ασκήσεων. Σας προτείνουμε τις παρακάτω:
kettlebells


Squats & thrusters
Εκτελέστε κάθισμα  κρατώντας το kettlebell  με το ένα χέρι και στη συνέχεια οδηγήστε   το  πάνω από το ύψος του κεφαλιού. Την ίδια άσκηση μπορείτε να την κάνετε και με τα δυο χέρια.

Squats & κωπηλατική ώμων
Κάντε κάθισμα και στη συνέχεια κάντε κωπηλατική ώμων οδηγώντας το kettlebell   προς το στέρνο με τους αγκώνες να ξεπερνούν το ύψος των ώμων.
Κωπηλατική
Στηρίξτε τα χέρια σας στα kettlebells  και  εκτελέστε κωπηλατική ένα-ένα χέρι εναλλαξ διατηρώντας τον κορμό σας σε ευθεία.

Burpees & κωπηλατική ώμων
 Κάντε burpees στη συνέχεια εκτελέστε κωπηλατική ώμων

Turkish get up
Ξαπλώστε ανάσκελα  κρατώντας με τεντωμένο χέρι το kettlebell όπως βλέπετε και στη φωτογραφία.  Λυγίστε το ένα σας πόδι και κάντε άρση κορμού και με τη βοήθεια του χεριού σας προσπαθήστε να σηκωθείτε μεταφέροντας το βάρος στο λυγισμένο πόδι  διατηρώντας τον κορμό σας σταθερό. Λυγίστε και το άλλο πόδι φέρνοντας τα σε θέση προβολής  και τεντώστε ευθυγραμμίζοντας το σώμα σας.


My Services:https://andreasoustas.wordpress.com/

0 σχόλια: